rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Toine van der Burgt

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

11 September 2015 | Verenigde Staten, Moab

Vrijdag 11 September, een dag die hier in de USA nooit vergeten zal worden en ook nooit vergeten mag worden, overal hangen de vlaggen halfstok in verband met de aanslagen op de twin towers vandaag alweer precies 14 jaar geleden.
Vanmorgen lekker vroeg opgestaan en genoten van een goed ontbijt, daarna vertrokken vanuit Blanding richting Moab, ongeveer halverwege gestopt bij national park Canyonlands, ook weer hartstikke de moeite waard om te bekijken, ook dit park is vroeger bewoond geweest door indianen, het was er wel warm, maar ja we hebben zowiezo niets te mopperen over het weer, het is hier iedere dag tussen de 35 en 40 graden, maar niet zo benauwd als bij ons, het is hier beter te hebben maar goed, na dit park bezichtigd te hebben, zijn we doorgereden richting Moab, ook daar weer een mooi park bezocht Arches national park, ook hier weer van alles bekeken gefilmd en gefotografeerd, daarna naar het hotel, op de terugweg naar het dal kwamen we uit bij een ongeval, een busje vol chineese toeristen hadden een rempunt gemist op de bergpas, en waren in de rotswand gecrasht, we weten niet hoe het precies met de mensen is afgelopen, maar de hulpdiensten waren massaal uitgerukt met natuurlijk alle Amerikaanse toeters en bellen, eenmaal aangekomen in het werkelijk prachtige hotel onszelf lekker gedoucht, en daarna lekker gaan eten in de stad, daarna nog wat nabuurten onder het genot van een ijskoud bierke en daarna lekker slapen, morgen meer.
groetjes, Twan en Trieske.

• 12 September 2015 - 19:23

Jetje :

Haiiiii lieve skatten... Leuk om zo weer eens mee te kunnen genieten van jullie prachtige reis.....!! Mooie foto's ook, blij dat jullie het zo mooi hebben daar. Hier is alles over controle, iets minder warm dan daar maarja hahaha. Enjoy en en een dikke pakkerd van ons allemaal... Liefs

• 13 September 2015 - 14:22

Chantal:

We hebben 11-9 nog aan jullie gedacht !
    Maar jullie hebben natuurlijk geen tijd om stil te staan .. Volle dagen van bezichtigingen !
    Doe jullie ding en geniet volop !!
    Groetjes vanuit Beek en Donk x