rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

14 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Donderdag 17 September, eindelijk na 3 dagen weer internet, na 2 dagen in het bloedhete maar prachtige Las Vegas weer op weg naar de volgende bestemming, een reis van maar liefst 9 uurtjes richting Sequoia National park, het park van de reuzebomen, maar eerst door het bloedhete Death Valey, zeer warm maar wel weer mooi, halverwege het park kwamen we een groep coyotes tegen, zoiets zie je bij ons alleen in de dierentuin, daarna snel doorgereden om vervolgens in het donker te arriveren op de plaats van bestemming, boven op een berg in Sequoia Park, ingecheckt en daarna naar de hotelkamer, lekker wassen en heerlijk pasta gegeten in het plaatselijke restaurant nog wat nabuurten een bierke gedronken en toen naar bed om vervolgens lekker vroeg het park te gaan bekijken, het was werkelijk schitterend, wat een gigantische bomen, de dikste had een diameter van maar liefst 11 meter, we hebben werkelijk genoten van het natuurschoon.
Daarna zijn we doorgereden naar de volgende bestemming, richting Yosemite Park, ddar gingen we slapen in een tentenkamp buiten tussen de wilde beren, wel spannend er mocht onder geen enkele voorwaarde voedsel of drank in de auto of tent opgeslagen worden, alles moest in aparte afsluitbare containertjes opgeslagen worden, dit alles voor de veiligheid, nog even buiten de tent op een geschikte plaats wat gegrilde kip gegeten die overigens zeer smakelijk was in gezelschap van een wasbeer die ons van een gepaste zat te bekijken in de hoop dat er wat overbleef, maar helaas ze mogen niet gevoerd worden, dus alle afval netjes in de daarvoor bestemde containers gedeponeerd, en toen lekker slapen, zeer spannend maar wel leuk, na de welverdiende nachtrust weer vroeg vertokken om het park te bekijken, ook weer geweldig, de herten staan 2 meter van de auto te grazen, fantastisch.
Daarna vertokken naar San Francisco, lekker vroeg aangekomen en meteen naar de Golden Gate bridge gegaan even wat plaatjes schieten op de brug waar zoveel films zijn opgenomen, zeer apart om daar zo overheen te lopen, daarna naar een Italiaans restaurant waar we we heerlijk hebben gegeten, nog een bierke en dan naar bed, morgen gaan we de rest van de stad verkennen, morgen meer.
Groetjes, Twan en Trieske.

• 18 September 2015 - 11:41

Chanella En Jeffrey:

Noouu !! T klinkt heel erg mooi !!
    T deel van de beren hebben jullie nou dus gehad en doorgekomen zonder gekke dingen haha daar bield ik m'n hart wel een bietje voor vast haha maar.. t klinkt echt héél mooi.
    Fijn om te lezen dat t leuk is en goed gaat.
    Geniet ervan samen met z'n vieren !!
    S
    We apppuuh of skype snel :-P
    Liefs van ons xX

• 19 September 2015 - 07:04

Ar En Ons Riet:

hello tony and patty and sabine and frans, leuk om jullie verhalen te volgen. Dikke kus van AAr en ons Riet