rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

19 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zaterdag 19 September, vanmorgen al vroeg vertrokken vanuit San Francisco waar we de afgelopen dagen hebben doorgebracht, de eerste avond hebben we de Golden Gate Bridge bezocht met mooi helder weer, dus de torens waren goed te zien, gisteren hebben we de stad zelf verkend, eerst s'morgens vroeg met de boot vertrokken richting Alcatraz, de wereld beroemde gevangenis, hier hebben we werkelijk alles kunnen bekijken, zeer indrukwekkend zeker het cellencomplex waar de zware jongens hebben gezeten waaronder Al Capone, daarna weer teruggevaren naar de vaste wal waar we Fischermans Wharf hebben bezocht en pier 39 waar de zeeleeuwen liggen te genieten van het heerlijke warme weer, daarna zijn we naar het wereldberoemde kronkelstraatje Lombardstreet geweest om wat plaatjes te schieten, toen terug naar Fischermans Wharf om heerlijk te gaan eten in een Italiaans visrestaurant, daarna terug naar het hotel nog lekker wat luieren voor de TV onder het genot van een ijskoud biertje, toen gaan slapen en vanmorgen weer vertrokken richting Lake Tahoe, een schitterend helder blauw meer waar we natuurlijk even wat tijd doorgebracht hebben met dit schitterende weer, daarna doorgereden naar een western dorp genaamd Virginia City waar de tijd letterlijk 150 jaar teruggedraaid lijkt te zijn, mooie gebouwen, mooie winkeltjes en mensen in plaatselijke western outfits, hartstikke mooi om te zien en te beleven, daarna nog even een ritje van bijna 400 KM naar onze eindbestemming van de dag Battle Rock, lekker douchen eten en een ijskoud bierke en lekker oor de buis, morgen meer.
Groetjes, Twan en Trieske.

• 21 September 2015 - 02:01

Jetje :

Haiiiii...... Super mooi wat jullie al gezien hebben zeg...!! Echt ones in a lifetime... We kunnen niet wachten om alle verhalen te horen en foto's te zien van jullie geweldige reis. Verheug me er al op. Neem nog een heerlijk koud pilsje en tot horens. Liefs Wil en Jet XXX