rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

20 September 2015 | Verenigde Staten, Twin Falls

Zondag 20 September, vanmorgen een uurtje langer kunnen slapen want we hadden niet zoveel kilometers voor de kiezen als de vooergaande dagen, vandaag waren het in totaal een kleine 400 kilometer naar het volgende stadje Twin Falls Idaho met een tussenstop in Jackpot, zo kwamen wij dus ook lekker vroeg in het werkelijk schitterende hotel Shilo Inns, daar was voor ons een schitterende suite gereserveerd, maar eerst hebben we de Shoshone Falls en het Dierkes Lake bezocht, ook wel de Niagara watervallen van Idaho genoemd, ook echt weer de moeite waard om te bekijken, daarna zijn we richting het hotel gereden om in te checken, meteen onze spullen in de aanwezige koeling geplaatst en onze koffers op de kamer gezet, daarna met de benewagen richting de L.B. Perrine Bridge, een brug die over de Snake River Canyon ligt, de brug ligt bij de plaats waar Evel Knievel op 8 September 1974 over deze Canyon prbeerde te springen (zie youtube) daar aangekomen kwamen we vrij snel in contact met enkele Amerikaanse base jumpers die van deze brug af gingen springen, we zijn na wat praten over deze tak van sport uitgenodigd om met deze jongens naar het afsprongplatvorm te gaan om hun kunsten te fotograferen en te te filmen, hartstikke spannend en mooi, na dit schouwspel zijn we naar een plaatselijk restaurant gegaan om een lekker hapje te gaan eten onder het genot van een heerlijke ijskoude Budweiser, daarna naar het hotel lekker douchen en nog wat luieren voor de buis en dan weer lekker slapen, morgen meer.
Groetjes, Twan en Trieske.