rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

21 September 2015 | Verenigde Staten, Jackson

Maandag 21 September, vanmorgen een uurtje eerder vertrokken dan anders want we wilden lekker vroeg in ons hotel zijn, eerst ontbeten en de koffers in de auto gezet en vertrokken vanuit Twin Falls richting Craters of the moon, een National park onstaan uit vulkanen, het gestolde lava is zeer indrukwekkend om te zien, en als er rondloopt is het inderdaad net het maanoppervlak zoals we het altijd zien op tv, daar meteen onze lunch gebruikt en doorgereden naar onze eindbestemming voor vandaag Jackson, een mooi westerndorpje waar van alles te doen is, live muziek eettentjes en natuurlijk het hotel waar we overnachten, we wisten dat het een chique hotel was maar dit hadden we niet verwacht, werkelijk fantastisch, poepiechique, hier krijgt een paard de hik van, The Wort Hotel Jackson Hole, kijk even op Internet en check het zelf, niet goedkoop maar echt de moeite waard, daarna lekker wezen eten en drinken, even wat rondgewandeld in het dorpje en genoten van alles wat Jackson te bieden heeft, daarna nog heerlijk genoten van een koud biertje op onze hotelkamer, morgen meer.
Groetjes, Twan en Trieske.