rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

24 September 2015 | Verenigde Staten, Jackson

Donderdag 24 September, na 3 dagen geen Internet zijn we er weer, 2 dagen geleden vertrokken vanuit Jackson, meteen toen wehet stadje uit reden stonden we oog in oog met een grote moose, een soort eland die hier voorkomen, een prachtig dier om te zien en natuurlijk meteen vastgelegd op de foto en film, daarna doorgereden naar Yellostone National park, ook dit park is werkelijk fantastisch, mooie natuur, geysers waar het gloeind hete water uitspuit en poelen met allerlei kleuren, en allerlei wilde dieren waaronder Bisons, wat een imposante dieren zijn dat maar hartstikke mooi, daarna doorgereden naar het hotel in het dorpje Mamoth, waar we 2 nachten zouden verblijven, daar aangekomen kregen we het volgende schouwspel, een
Elk een soort hert maar dan een maatje groter schijnt al drie maanden het dorp te terroriseren en terwijl we stonden te kijken nam hij een rijdende auto op de horens, spectaculair maar niet voor de mensen in de auto, na een nachtje slapen nog een dagje Yellostone, dit park is zo groot, dit is in geen week te bekijken, maar we moeten keuzes maken, na nog een nachtje in Mamoth zijn we vanmorgen lekker vroeg vertrokken richting Missoula Montana gereden, een flinke rit van ongeveer 500 km, net voor onze bestemming hebben we aangelegd bij het spookstadje Garnet, een verlaten mijnwerkersstadje uit de 18de eeuw, ook dit was weer zeer de moeite waard, daarna doorgereden naar het hotel, onderweg nog een Bold Eagle gezien en wilde kalkoenen.
Bij het hotel aangekomen hebben we ingecheckt, en de koffers naar de kamer gebracht, daarna heb ik een paar baanjes getrokken in het zwembad van het hotel, toen samen wat gegeten onder het genot van een lekker biertje.
Als we morgen internet hebben, laat ik weer van ons horen.
Groetjes, Twan en Trieske.