rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Wenatchee, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

25 September 2015 | Verenigde Staten, Wenatchee

Vrijdag 25 September, na een heerlijke nachtrust zijn we vanmorgen lekker uitgerust begonnen aan de volgende rit, maar niet voordat we even geskypt hadden met het thuisfront wat erg leuk is, de techniek staat overigens voor niets, daarna goed ontbeten en de auto geladen met de koffers en vertrokken vanuit Missoula Montana richtng National Park, the Bison Range, een schitterend park waar je met de auto op je gemak rond kunt rijden en de dieren van het park rustig kunt bekijken en vast kunt leggen, daarna een flinke rit van ruim 500 km richting Wenathee Washington waar we de nacht door zullen brengen in overigens ook weer een fantastisch hotel, meteen lekker gegeten in het plaatselijke steakhouse en daarna de dag voor morgen doorgesproken, want morgen begint onze laatste autodag richting Portland Oregon, daar gaan we Zondagochtend de auto inleveren bij de autoverhuurder om daarna door te vliegen naar Washington en New York waar we onze droomvakantie zullen afsluiten.
dadelijk nog even douchen en neg wat drinken en dan lekker onder de wol, morgen meer.
Groetjes, Twan en Trieske.

• 26 September 2015 - 18:02

Chantal:

Hallo Toine en Patries,

Nog efkes en dan zijn jullie weer op brabantse bodem !
    Maar voor nu nog even flink genieten !!
    En kunnen ze daar een beetje koken