Dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Toine

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

19 Oktober 2013 | Verenigde Staten, New York

Vanmorgen zeer vroeg opgestaan .We vertrokken om 6.30 uur met de touringcar richting Washington DC .Zo gingen we van het drukke New York via New Jersey de staat Delaware en Baltimore richting naar de president van de V.S .Een comfortabele busjes van maarliefs 4 uur.Toen we daar aankwamen vielen onze monden open,wat een prachtige gebouwen.Bijv.het Lincoln
monument het Capitool en het Witte huis .Werkelijk fantastisch mooi.Zo ook een gedeelte gezien van de grootste militaire begraafplaats van de U.S
Arlington .Zo ook het Korea memorial en het Vietnam memorial bezocht.
Na dit alles bezocht te hebben begonnen we weer aan de 4 uur durende terugreis.Onderweg mooie natuur gezien en schitterende Amerikaanse trucks.
Terug gekomen in begroet stad New York,nog even de stad in,biertje doen en daarna lekker slapen.

Morgen de laatste dag,nog even genieten ,in het vliegtuig en dan naar huis.
Dan kunnen we thuis de verhalen verder vertellen.

Mensen allemaal bedankt voor de leuke reacties en tot binnenkort.
Groetjes Twan en Tries .

• 19 Oktober 2013 - 08:27

Frans En Sabine:

Weer veel indrukken opgedaan Frans vroeg en zijn ze George nog tegengekomen grapje fijn dat jullie het zo naar de zin hebben, we wensen jullie een goede terugreis en tot horens.

Groetjes van ons allemaal

• 19 Oktober 2013 - 09:29

Dayene:

Fijn om te horen dat het de moeite waard was, ik denk dat jullie ook het USA virus te pakken hebben. Een hele goede terugreis en kan niet wachten op alle verhalen en foto's en video's.

gr sis xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 19 Oktober 2013 - 09:34

Chantal:

Ja nou !! Die verhalen willen we zeker horen !!
    Geniet er nog van ! Tot snel

Groetjes Chantal

• 19 Oktober 2013 - 09:45

Terence En Liza En Olivia:

Pap en mam Fijn dat jullie het naar jullie zin Hebben gehad!
    Geniet van jullie laatste dag! We horen het thuis!
    We komen morgen langs on de verhalen te luisten!

Tot morgen! Xxx ons 3tjes

• 19 Oktober 2013 - 10:04

Wil & Jet :

Hoiiiiii.....!!! Vandaag de laatste dag in THE BIG APPLE...... Het was leuk om jullie een beetje te kunnen volgen... Ben benieuwd naar de leuke verhalen en foto's als jullie weer thuis zijn. :-) MAAR zover is het nog niet, maak er een geweldige laatste dag van...!! We wensen jullie een veilige terugreis en tot snel. Liefs Jet en de rest van de familie xxxxxxx

• 20 Oktober 2013 - 10:48

Wilma:

Echt indrukwekkend jullie verhaal .
    Ook dit staat nog op onze verlanglijst van reizen.
    Leuk om jullie zo te volgen en jammer voor jullie dat het alweer gedaan is.
    A.s zaterdag hoop ik jullie te zien en kletsten we zekers gezellig bij.
    Wij wensen jullie in elk geval nog een hele fijne terugvlucht.
    Groetjes je nicht Wilma