rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Lake Havasu City, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

06 September 2015 | Verenigde Staten, Lake Havasu City

Vanmorgenvroeg vertrokken vanaf het schitterende Palm Springs richting Nationaal Park Joshua Tree .Wat een schitterend Park, werkelijk allerlei verschillende soorten rotsformaties, planten en struiken.Maar vooral de wereldberoemde Joshua Tree.
Daarna voldoende water ingeslagen omdat we ruim 300 kilometer dwars door de woestijn moesten rijden naar onze avondbestemming Lake Havasu.
Daar aangekomen in een wat minder hotel dan andere dagen zijn we ernaa de stad in te gaan om het een en ander te bekijken een hapje te eten en te drinken en daarna slapen,
Morgen meer....groetjes Twan en Patricia.

• 06 September 2015 - 09:51

Chantal :

Het ziet er naar uit dat jullie het naar jullie zin hebben !!
    Veel plezier nog

• 06 September 2015 - 23:38

Henriette Van Der Ven :

Haiiiii lieve skatten, how are you? Dikke kus en knuffel van ons allemaal! ❤

• 06 September 2015 - 23:47

Angelique Arnoldussen:

Heey skatjes , hoe is het daar in de States lekker warm zag ik
    geniet ervan en we houden het hier wel bij hoe het daar gaat....