rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Toine van der Burgt

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

08 September 2015 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Maandag 7 september, vanmorgen vroeg vertrokken vanuit Williams richting Flagstaff om boodschappen te doen voor onderweg en daar wat rondgekeken om daarna te vertrekken richting Grand Canyon, daar aangekomen bij de parkcontrole, onze american beautyfulpas laten controleren en zo konden we het park inrijden.
Na een kwartiertje rijden en genoten te hebben van de omgeving kwamen we aan bij DE Grand Canyon, tjonge jonge wat een adembenemende uitzichten, werkelijk niet te geloven zo mooi, zo hebben we de hele middag uitzichtpunten bezocht met allerlei verschillende panorama's, veel foto's gemaakt uiteraard en genoten van elk moment, daarna naar het hotel gereden net buiten het park, lekker gedoucht en daarna gaan eten in een plaatselijk steakhouse en ook hier weer zeer goed gegeten op z'n Amerikaans even uitbuiken met een lekker biertje en dan weer onder de wol, morgen beloofd ook weer een hele mooie dag te worden, morgen meer.
groetjes van ons, Twan en Trieske.