rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

14 September 2015 | Verenigde Staten, Moab

Zaterdag 12 September, vanmorgen vroeg opgestaan, ontbeten en vertrokken vanuit Moab richting Capitol Reef, een flinke rit maar wederom de moeite waard, ook dit is weer een schitterend National park, het is net of je door een westernfilm rijdt, schitterende bergen en de planten en bomen zijn werkelijk prachtig, ook verschillende dieren gezien waaronder herten en een wasbeer, daarna doorgereden naar Bryce Canyon National Park, hier zijn de bergen van een bijzondere schoonheid, niet alleen van kleur maar vooral van vorm, het lijkt wel koraal, meteen even de zonsondergang meegepikt en daarvan natuurlijk wat kiekjes gemaakt, daarna heerlijk gegeten in het plaatselijke steakhouse en toen naar het hotel, nog wat nabuurten en een bierke drinken en dan naar bed.
Morgen meer, en dan hoop ik bij alle verslagen foto's te kunnen plaatsen, morgen meer en dan gaan we voor 2 dagen naar Las Vegas.
Groetjes, Twan en Trieske.

• 16 September 2015 - 06:52

Ons Riet:

Hallo lieverds, hoe is t in the states? We missen jullie best wel. Maar geniet ervan en tot gauw xxxxxx