rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu rondreis Amerika 2015 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Toine & Patricia Burgt - WaarBenJij.nu

rondreis Amerika 2015

Door: Twan en Patricia

Blijf op de hoogte en volg Toine & Patricia

13 September 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Zondag 13 September, vanmorgen een uur eerder opgestaan dan anders, eerst even ontbeten en toen vertrokken richting Bryce Canyon, nog een paar dingen bekeken en rondgewandeld, daarna doorgereden richting Zion National Park, ook dit park wederom schitterend alleen mochten we hier niet in met de eigen auto en waren we aangewezen op de gratis bussen die de mensen langs de mooiste plekken van het park brengen, toen deze bezienswaardigheid erop zat gingen we richting Las Vegas, een hele rit van bijna 300 kilometer, om 18.30 uur kwamen we aan aan in het zeer warme Las Vegas, het hotel opgezocht ingecheckt gedoucht en de stad in, niet normaal wat je hier ziet, de lampjes en de gokkasten gewoonweg niet te bevatten, maar wel schitterend mooi, we blijven hier 2 dagen, dus nog genoeg te bezichtigen, morgen meer.
Groetjes, Twan en Trieske.

• 14 September 2015 - 21:27

Dayene :

Ik wil jou vandaag ook sterkte wensen met het verlies van ons mam en weet zeker dat ze die reis samen met jullie maken, geniet maar voor ons allen, gr Xxxxx

• 15 September 2015 - 17:21

Jetje :